Próchnik otwiera sklepy firmowe
Do końca roku przybędzie sześć sklepów patronackich Próchnika. - Nasza strategia zakłada tworzenie własnej sieci handlowej - mówi wiceprezes Mikołaj Habit. - Podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu oferty, która składała się z męskich płaszczy i kurtek, o cały zestaw odzieży dla panów oraz płaszczy i kurtek damskich.
Wzrostu obrotów firma spodziewa się w czwartym kwartale. Liczy na uzyskanie w 2005 roku 10 mln zł przychodów - w 2004 r. wyniosły one 4,8 mln zł.
Spółka zamierza rozwijać eksport pod własną marką. Niedawno otwarto przedstawicielstwo w Rosji. Planowane jest otwarcie salonów w Moskwie i na Ukrainie.
W grudniu Próchnik zamierza przeprowadzić emisję akcji skierowaną do dotychczasowych akcjonariuszy. Liczy na pozyskanie do 20 mln zł.
a.s.