Mosty ponad kulturami
Działalność "non-profit", czyli biznes sprzedawania wiedzy
Mosty ponad kulturami
Beth Ciesielski ma biuro w swoim domu w Snyder, na przedmieściach Buffalo. Jest tam wszystko, co potrzebne do prowadzenia biznesu: półki wypełnione książkami i dokumentacją, segregatory z korespondencją, komputer z modemem łączącym biuro z Nowym Jorkiem, Waszyngtonem, Warszawą, Wilnem, Kijowem. Beth prowadzi tryb życia typowy dla "business woman": kilka razy w roku przesiada się z odrzutowca na odrzutowiec, odbywa międzynarodowe spotkania z partnerami, czasem odczuwa brak czasu na sen i wypoczynek oraz cień niepokoju na wspomnienie męża i córek. Rzecz jednak w tym, że zajęcie Beth Ciesielski na pełnym etacie, choć wymaga stałych inwestycji, nie przynosi jej nawet dolara zysku. Beth nie handluje bowiem nieruchomościami, nie inwestuje na giełdzie, nie ma łańcucha butików z odzieżą, nie sprzedaje kosmetyków czy nawet marchewki.
Beth Ciesielski prowadzi biznes sprzedawania wiedzy; nawiązywania kontaktów pomiędzy amerykańskimi nauczycielami języka angielskiego, chętnymi poświęcić swój czas na pracę bez wynagrodzenia, a młodzieżą w Europie Środkowowschodniej. Beth sama wymyśiła swą firmę "Bridges for Education", zaprojektowała jej logo i reklamowy folder, zorganizowała biuro, nawiązała niezbędne oficjalne kontakty, wyszukała dziesiątki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta