Dobra koniunktura dla rynku targowego
W 2005 r. wiele firm zajmujących się organizowaniem targów poprawiło wyniki finansowe. Dobrze zapowiada się również 2006 rok. To rezultat lepszej kondycji przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, które zwiększają wydatki na promocję i częściej uczestniczą w targach. Szacuje się, że rocznie z tej formy marketingu korzysta prawie 28 tys. firm.
Więcej wystawców i zwiedzającychLepsze wyniki to w dużej mierze również efekt większej aktywności firm organizujących imprezy targowe. Rozszerzają one zakres i rodzaj świadczonych usług lepiej dostosowując je do potrzeb klientów.
Według oceny Polskiej Korporacji Targowej, która zrzesza większość organizatorów wystaw, 2005 rok był dla tych firm korzystny. Sprzedano ponad 12 proc. więcej powierzchni pod ekspozycje (rok wcześniej wskaźnik ten wynosił niecałe 5 proc.), o 8 proc. wzrosła liczba wystawców, w tym o przeszło 11 proc. zagranicznych. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta