Kolekcje mody prosto z supermarketu
10 stycznia 2006 | Ekonomia | AB
HANDEL Sieci zdobywają rynek markowej odzieży Kolekcje mody prosto z supermarketu Dużym firmom handlowym nie wystarcza już sprzedaż najtańszych tekstyliów. Próbują walczyć o bardziej wybrednych klientów. W Polsce zaczyna tak robić Tesco. Na pokazie mody Cherokee Kevin Grace prezes Tesco Polska chętnie pozował do zdjęć z Joanną Horodyńską, modelką i prezenterką TV, która będzie ambasadorem nowej marki (c) ADAM JAGIELAK
Na początku lutego w polskich hipermarketach Tesco ma się pojawić amerykańska marka odzieżowa Cherokee. Brytyjska sieć będzie ją sprzedawać na wydzielonych stoiskach w 39 największych ze swych 67 sklepów. Tym sposobem Tesco chce...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta