Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ograniczone zaufanie klientów

10 stycznia 2006 | Ekonomia | NR ah

BANKI Ograniczone zaufanie klientów

Blisko dwie trzecie klientów banków w Europie jest zadowolonych z poziomu ich usług. Jednak tylko 34 proc. badanych przez Forrester Research wierzy, że banki uczciwie traktują swoich klientów, zaś 24 proc. uważa, że banki "robią to, co jest dobre dla nich samych". Instytut przeprowadził badania na 23 tys. klientów banków w Unii Europejskiej. "Zamykanie oddziałów, konsolidacja, wysokie prowizje - wszystko to nadweręża zaufanie klientów do banków" - uważa Cliff Condon, analityk finansowy w Forrester Research.

Reuters, a.h.b.
Brak okładki

Wydanie: 3734

Spis treści
Zamów abonament