Sklepy tylko w dużych miastach
01 lutego 2006 | Ekonomia | AB
HANDEL Electro World powiększa sieć Sklepy tylko w dużych miastach Electro World otworzy w tym roku markety poza Warszawą. Przeznaczy prawie 20 mln zł na marketing i promocję. W ciągu trzech lat chce zdobyć drugą pozycję na polskim rynku. Polacy mogą robić zakupy w sklepach Electro World od października 2005 r. (c) PIOTR GĘSICKI
- Mamy na to realną szansę - uważa Jacek Gruchalski, prezes Electro World Polska.
Polska...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta