Emocje duże, mniejsze pieniądze
Pracownicy Ars Chirstiany, która prowadzi ogólnopolską sieć sklepów z dewocjonaliami, do dziś wspominają rekordowe obroty z pierwszej polskiej pielgrzymki Jana Pawła II. W tym roku firma nie liczy na tak spektakularny wzrost sprzedaży. - W trzeciej dekadzie maja obroty mogą się znacznie zwiększyć, jednak w skali całego miesiąca sprzedaż nie wzrośnie więcej niż o 10 - 20 proc. - ocenia Tadeusz Kubik, zastępca dyrektora Ars Christiana Trade. Mimo to firma przygotowała się do większego ruchu: zamówiła dużą ilość plakatów z wizerunkiem papieża, proporczyków i flag.
Gdyński producent flag, firma Polus, zapasy na papieską pielgrzymkę szykuje już od kilku tygodni. - Na razie sklepy zamawiają dwa razy więcej chorągiewek niż zwykle - mówi właścicielka Danuta Wilczkowiak. Ma nadzieję, że tuż...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta