Oszukują nie tylko klienci towarzystw
Dopiero w dalszej kolejności liczy się bezpieczeństwo finansowe. Najmniejsze znaczenie mają nowoczesność oferowanych rozwiązań oraz zagraniczne korzenie towarzystwa.
Z raportu firmy doradczej On Board PR wynika, że aż 10 procent Polaków nie ufa żadnej firmie ubezpieczeniowej. - To dużo, jeżeli uświadomi się sobie, że brak zaufania do ubezpieczycieli deklaruje ponad trzy miliony dorosłych Polaków - mówi Norbert Kilen, dyrektor ds. strategicznych i rozwoju On Board PR. Jego zdaniem pojawienie się uczciwości jako najważniejszej cechy ubezpieczyciela może oznaczać kryzys zaufania społecznego do całej branży. Co ciekawe, znaczny wpływ na wybór towarzystwa mają nasi przyjaciele, członkowie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta