Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Notebook i płaski ekran popularne jak szczoteczka do zębów

03 czerwca 2006 | Ekonomia | ZZ
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

INFORMATYKA Notebook i płaski ekran popularne jak szczoteczka do zębów Polacy coraz częściej żegnają się z tradycyjnymi komputerami o wypukłych monitorach. Nowości technologiczne stają się tak popularne, że sprzedawcy nie nadążają z uzupełnianiem magazynów Duża dynamika rynku komputerów w Polsce może sprawić, że w unijnych statystykach będziemy się prezentować lepiej niż dotychczas

W pierwszym kwartale tego roku na rynek trafiło 485 tys. komputerów PC. To o 40 proc. więcej niż przed rokiem - wynika z ocen firmy badawczej IDC Poland, które udostępniła "Rzeczpospolitej". Już co trzeci sprzedawany komputer to przenośny notebook. Przed rokiem stanowiły one 20 proc. rynku.

- Boom na rynku nie jest efektem dużych przetargów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3855

Spis treści
Zamów abonament