To musi być celny strzał
Małe firmy mają zazwyczaj skromne budżety na działania promocyjno-reklamowe. Dlatego muszą być one szczególnie efektywne i tanie. Błędem jest zupełna rezygnacja z reklamowania się. Od przemyślanej i dopasowanej do charakteru firmy reklamy może zależeć sukces przedsiębiorstwa na rynku.
Opracowując strategię reklamową, trzeba najpierw określić grupę docelową, a później wybrać sposób dotarcia do niej. - Małe firmy powinny myśleć o działaniach reklamowych podobnie jak duże koncerny. Zawsze zaczyna się od ustalenia, dla kogo dany produkt czy usługa będzie najbardziej atrakcyjna - mówi Krzysztof Białkowski z DDB. I do tej grupy trzeba skierować przekaz reklamowy.
Należy również określić, która cecha naszego produktu lub usługi jest dla danej grupy klientów najbardziej interesująca, najważniejsza. To...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta