Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

To musi być celny strzał

09 czerwca 2006 | Dobra firma | kż
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

MAŁE FIRMY OBOWIĄZUJE TEN SAM SCHEMAT MYŚLENIA O REKLAMIE CO KONCERNY To musi być celny strzał Jak może reklamować się restauracja, projektantka wnętrz, pasaż handlowy? Poprosiliśmy agencje reklamowe, żeby zaproponowały trzem wybranym przez nas firmom metody działania dostosowane do ich specyfiki Łukasz Tylkowski z Grupy Collective Krzysztof Białkowski z DDB Artur Sikorski z Euro RSCG Marketing House

Małe firmy mają zazwyczaj skromne budżety na działania promocyjno-reklamowe. Dlatego muszą być one szczególnie efektywne i tanie. Błędem jest zupełna rezygnacja z reklamowania się. Od przemyślanej i dopasowanej do charakteru firmy reklamy może zależeć sukces przedsiębiorstwa na rynku.

Opracowując strategię reklamową, trzeba najpierw określić grupę docelową, a później wybrać sposób dotarcia do niej. - Małe firmy powinny myśleć o działaniach reklamowych podobnie jak duże koncerny. Zawsze zaczyna się od ustalenia, dla kogo dany produkt czy usługa będzie najbardziej atrakcyjna - mówi Krzysztof Białkowski z DDB. I do tej grupy trzeba skierować przekaz reklamowy.

Należy również określić, która cecha naszego produktu lub usługi jest dla danej grupy klientów najbardziej interesująca, najważniejsza. To...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3860

Spis treści
Zamów abonament