Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Artman stawia na House

07 sierpnia 2006 | Ekonomia | AS

PRZEMYSŁ LEKKI Artman stawia na House

Przychody ze sprzedaży krakowskiej firmy handlowo-odzieżowej Artman wzrosły w ciągu sześciu miesięcy 2006 r., w stosunku do pierwszego półrocza ubiegłego roku, o 54 proc. Zysk netto wyniósł ponad 1 mln zł, wobec 199 tys. straty po dwóch kwartałach zeszłego roku. Rentowność netto poprawiła się z 0,3 do 1,2 proc. Poprawa wyników to - zdaniem spółki - rezultat zwiększania sprzedaży wyrobów własnej marki House, a ograniczanie sprzedaży hurtowej marek obcych. Firma ma 122 sklepy, w końcu roku ma ich być już 137.

a.s.
Brak okładki

Wydanie: 3909

Spis treści
Zamów abonament