Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niech inni usłyszą o nas i dobrze zapamiętają

15 września 2006 | Dobra firma | kż

NAJBARDZIEJ SKUTECZNĄ FORMĄ REKLAMY RADIOWEJ SĄ STANDARDOWE SPOTY Niech inni usłyszą o nas i dobrze zapamiętają Za pakiet zwykłych ogłoszeń czytanych przez lektora w radiu zapłacimy kilkaset złotych. Nagranie spotu reklamowego kosztuje co najmniej 400 zł. Do tego należy jeszcze doliczyć koszty emisji

W Polsce jest kilkanaście rozgłośni regionalnych Polskiego Radia oraz ponad 100 lokalnych stacji niepublicznych. Reklama w radiu regionalnym jest dużo tańsza niż w ogólnopolskim i dociera tylko do tych grup docelowych, którymi jest zainteresowana działająca lokalnie firma. Błąd popełnia ten przedsiębiorca, który ogłasza się w mediach ogólnopolskich, a jest w stanie obsłużyć tylko lokalnych kontrahentów. Po pierwsze, ponosi bardzo wysokie koszty dotarcia do potencjalnych klientów, po drugie - składa obietnice bez pokrycia. Bo tak naprawdę nie obsłuży klienta z drugiego końca kraju. Dlatego z reklamy w radiu lokalnym korzystają zarówno przedsiębiorstwa sieciowe, które chcą zwiększyć sprzedaż na danym terenie, na przykład dilerzy samochodów, biura podróży, sieci handlowe, jak i działające lokalnie mniejsze firmy: szkoły językowe, przedsiębiorstwa transportowe czy zakłady usługowe.

Zdaniem Artura Bradysiewicza, dyrektora zakupu mediów z domu mediowego Initiative, firmy planujące reklamę w radiu, powinny wiedzieć, do kogo ją kierują, czyli jaka jest ich grupa...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3942

Spis treści

Ekonomia

Asseco Slovakia po 250 zł
Atrakcyjny przesył
Beef-San planuje przejęcia
Budowlańcy na parkiecie
Cytat dnia
Czy na pewno nas stać na większy deficyt
Czy polski transporter Rosomak podbije Malezję
Ekodrob schodzi z parkietu
Ekspansja na Wschód
Euro - tak, ale bez wyrzeczeń
Falowanie na parkiecie
Ferrovial już nie chce Budapesztu
Ford: w Europie bez kłopotów
Gospodarka na świecie
Haering Polska w Piotrkowie
Inflacja nie zagroziła złotemu
JC Decaux: rośnie zysk półroczny
KPWiG ukarała Elektrim
Klienci Tele2 nie kupią abonamentu
Komentarz giełdowy
Kredyty we frankach wciąż opłacalne
Letnia susza podbiła ceny
Masz więcej mieszkań, to płać
Metro wygrywa z Tesco
Niemcy chcą Scanię, akcje drożeją
Nowa rada nadzorcza Bumaru
Nowy kontrakt Mostostalu Warszawa
Nowy produkt Microsoftu da zarobić całej branży
Podrożały metale
Polska wieś dostanie najwięcej
Poprawki posłów mogą zniweczyć kruchy kompromis
Potrzeba partnerów i pieniędzy
Pożyczka u listonosza
Pracownicy już nie tacy tani
Prezes znowu do wynajęcia
Rewe stawia na szybki rozwój Billi i Selgrosa
Rosną kredyty i depozyty
Rośnie liczba członków OFE
Rośnie zysk Fiata
SPÓŁKI GIEŁDOWE
Sikorsky bierze PZL Mielec
Spółka tnie koszty
TIM: konflikt z włoskim rządem
Trzebinia wyszła przed szereg
UOKiK oddalił odwołanie TVN 24
Ujednolicone przepisy o chemikaliach
WIG20 stracił 1,1 proc.
Wahania na rynku miedzi
Wal-Mart stoi u drzwi
Wejście amerykańskiego kolosa
Wstrzymane walne w Evip Progress
Wydarzenia dnia
WŁOCHY: VAT ZA AUTA DO ZWROTU
Za trzy lata ropa z Azji
Zarządzający myślą o Luksemburgu
Zgoda na fuzję z Bayerem
Zobaczymy amerykański mit
mPunkt buduje pozycję w Internecie
Zamów abonament