Niech inni usłyszą o nas i dobrze zapamiętają
W Polsce jest kilkanaście rozgłośni regionalnych Polskiego Radia oraz ponad 100 lokalnych stacji niepublicznych. Reklama w radiu regionalnym jest dużo tańsza niż w ogólnopolskim i dociera tylko do tych grup docelowych, którymi jest zainteresowana działająca lokalnie firma. Błąd popełnia ten przedsiębiorca, który ogłasza się w mediach ogólnopolskich, a jest w stanie obsłużyć tylko lokalnych kontrahentów. Po pierwsze, ponosi bardzo wysokie koszty dotarcia do potencjalnych klientów, po drugie - składa obietnice bez pokrycia. Bo tak naprawdę nie obsłuży klienta z drugiego końca kraju. Dlatego z reklamy w radiu lokalnym korzystają zarówno przedsiębiorstwa sieciowe, które chcą zwiększyć sprzedaż na danym terenie, na przykład dilerzy samochodów, biura podróży, sieci handlowe, jak i działające lokalnie mniejsze firmy: szkoły językowe, przedsiębiorstwa transportowe czy zakłady usługowe.
Zdaniem Artura Bradysiewicza, dyrektora zakupu mediów z domu mediowego Initiative, firmy planujące reklamę w radiu, powinny wiedzieć, do kogo ją kierują, czyli jaka jest ich grupa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta