Polscy klienci ciągną w górę wyniki H & M
16 listopada 2006 | Ekonomia | PM
HANDEL Polscy klienci ciągną w górę wyniki H & M Coraz chętniej kupujemy ubrania z metkami znanych zagranicznych sieci. To właśnie sprzedaż w naszym kraju znacznie poprawiła globalne wyniki znanej na całym świecie sieci odzieżowej Hennes & Mauritz
Charakterystyczne czerwone logo H & M znane jest na całym świecie - szwedzka sieć liczy już 1321 sklepów. Jest też drugim w Europie sprzedawcą odzieży, ustępuje tylko hiszpańskiemu Inditeksowi, najbardziej znanemu z marki...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta