Promocja zdrowego stylu życia
Anna Mikosz, redaktor naczelna "spa & wellness magazine" : Polska branża spa rozwija się bardzo dynamicznie, choć jeszcze nie tak dynamicznie jak na przykład na Słowacji. Standard niektórych polskich obiektów jest porównywalny z renomowanymi obiektami na Zachodzie, jednak sporo ośrodków pozostawia jeszcze wiele do życzenia. Nie wszyscy zdają sobie sprawę, że malutki gabinet kosmetyczny i jacuzzi to jeszcze nie spa. Ale menedżerowie i inwestorzy planujący działalność w tej branży chcą wiedzieć więcej, chcą się uczyć. Tylko ci, którzy uważnie przyglądają się trendom światowym i nowinkom w tej dziedzinie, mają szansę na stworzenie nowoczesnych, konkurencyjnych ośrodków. Takich, które dostosują się do specyfiki polskiej klienteli i zaoferują usługi na przyzwoitym światowym poziomie.
A jest jakaś specyfika...Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta