Zapach menedżera, czyli perfumy w pracy
Rynek perfum na świecie dynamicznie rośnie. Wartość ich sprzedaży sięgnęła 16 mld dolarów i według prognoz do końca dekady będzie wzrastać o ok. 3 procent rocznie. Perfumiarze stworzyli nawet specjalne zapachy dla kobiet na wysokich stanowiskach. Nie zawierają nut jednoznacznie kojarzących się z płcią (aromatów kwiatowych i zmysłowo-słodkich), doskonale natomiast komponują się z kaszmirem, z którego szyte są eleganckie kostiumy. Ważniejszy od rodziny zapachowej jest jednak sposób, w jaki perfumy są używane. Wyrazisty zapach, który można wyczuć tylko z niewielkiej odległości, będzie łatwiejszy do zaakceptowania przez innych niż rozpylony w dużych ilościach lekki i z pozoru delikatny.
Więcej niż świeżo...Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta