Play wchodzi do ostrej gry w komórki: zyskają klienci, operatorzy niekoniecznie
Prawie dwa lata po otrzymaniu licencji operator P4 uruchamia sieć telefonii komórkowej pod marką Play. Przed spółką trudne zadanie, bo na rynku jest trzech dobrze znanych operatorów i aż osiem marek, pod jakimi sprzedawane są usługi. A do świadomości klientów niełatwo się przebić. Ostatni raz udało się tego dokonać w sposób spektakularny marce Heyah należącej do Polskiej Telefonii Cyfrowej. Dziś ma ona blisko 3 mln użytkowników. P4 wyciągnął z tego wnioski. Do zarządu operator powołał Jacka Henslera, który współpracował przy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta