Oszukany pasażer nie jest bezbronny
16 marca 2007 | Prawo | MK
PRAWO KONSUMENCKIE Kłopoty latających samolotami Oszukany pasażer nie jest bezbronny Za zgubiony bagaż, opóźniony lub odwołany lot pasażer może domagać się od linii lotniczej rekompensaty. Coraz więcej instytucji pomaga im w dochodzeniu praw.
Klienci linii lotniczych mogą szukać pomocy w wielu miejscach, np. u powiatowych i miejskich rzeczników konsumentów oraz na specjalnej infolinii...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta