Reklama przez dodatki
31 marca 2007 | Ekonomia | ML
PRASA Promocje gazet codziennych Reklama przez dodatki Kolekcje wydawnicze dodawane do dzienników mają sens, nawet jeśli połowa kupujących nie zajrzy do gazety - uważa szef marketingu włoskiego dziennika "La Repubblica", który wydaje kilkadziesiąt kolekcji rocznie.
- Kolekcja nie ma zwiększać zysku, ale przychody, a jej głównym zadaniem jest budowanie marki. Gdy badaliśmy, kto kupuje nasze kolekcje, okazało się, że połowa z tych osób z...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta