Światowa marka z polskim rodowodem
Jego recepta na sukces jest prosta: wytrwałość, ciężka praca i dobry pomysł konsekwentnie realizowany. 43 lata temu takim pomysłem było uruchomienie produkcji profesjonalnej odzieży żeglarskiej. Na tyle dobrym, że już dwukrotnie z rąk królowej Elżbiety II odbierał nagrody za wkład w rozwój brytyjskiego eksportu. Zbudował od podstaw potęgę znanej dziś na całym świecie marki odzieży żeglarskiej.
Z racji wieku (83 lata) Henryk Strzelecki, twórca potęgi marki Henri Lloyd, nie bierze już czynnego udziału w zarządzaniu firmą, jednak nadal żyje jej sprawami i jest honorowym prezesem.
Założona w 1963 r. do spółki z Angusem Lloydem firma z siedzibą na przedmieściach Manchesteru jest dziś obecnaw50 krajach. Logo HL to synonim elegancji, jakości i prestiżu nie tylko dla żeglarzy.
Kolekcje odzieży żeglarskiej, projektowane z wykorzystaniem najnowocześniejszych, innowacyjnych materiałów, stanowią dziś 40 proc. oferty. Reszta to sportowe ubrania w stylu casual. Popołudniowy styl, który kochają biznesmeni.
Swój sukces - jak twierdzi - zawdzięcza odwadze. Postawił na oryginalny krój. Albo się przyjmie, albo będzie musiał zmienić pracę, myślał. Ci, którzy go znają, wiedzą, że odważny był zawsze....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta