Klient może wybrać między serwisem a sklepem
- Zepsuł mi się telefon komórkowy Siemensa. Mimo że mam jeszcze ważną gwarancję, serwis nie chciał przyjąć go do naprawy, argumentując, że nie prowadzi napraw sprzętu firmy, która już nie istnieje - skarży się nasza czytelniczka.
Okazuje się, że bardzo wiele takich skarg trafia również do Federacji Konsumentów. To efekt zlikwidowania w Polsce firmy BenQ Poland, która sprzedawała takie telefony.
Gdy brakuje gwaranta...
Brak spółki, która udzieliła gwarancji, oznacza de...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta