Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Umowę ze zmianami trzeba dostarczyć klientowi

16 czerwca 2007 | Prawo | EU

PRAWO CYWILNE Umowę ze zmianami trzeba dostarczyć klientowi Osoba mająca rachunek bankowy powinna być bezpośrednio informowana o zmianach w regulaminie świadczenia usług. Wywieszenie ich w oddziale banku nie wystarczy

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakwestionował praktyki stosowane przez Dominet BankSA. W regulaminie lokat terminowych bank zastrzegł, że może dokonywać zmian w tym dokumencie i będą one ogłaszane w jego placówkach w sposób ogólnodostępny, czyli np. poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń czy zapewnienie prawa wglądu klientom do zmienionego regulaminu.

Dodatkowo postanowił, że jeśli klient z powodu zmian w regulaminie nie wypowie umowy wciągu 14 dni, to bank zakłada, że...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4182

Spis treści
Zamów abonament