Kampania dowodów czy reklama ministra
Wiceminister oskarża Janusza Kaczmarka, że chciał wykorzystać kampanię telewizyjną, która promuje wymianę dowodów osobistych, do promocji swojego nazwiska
Janusz Kaczmarek, jeszcze jako szef MSWiA, wystąpił w spocie zachęcającym Polaków do wymiany starych, książeczkowych dowodów osobistych na nowe – plastikowe. Przez trzy tygodnie reklamę można było zobaczyć w kilku stacjach telewizyjnych. Po nagłej dymisji ministra ich emisję trzeba było jednak wstrzymać. Właśnie dlatego, że występował w niej Janusz Kaczmarek.
– Teraz musimy spot przemontować i skrócić właśnie o ten fragment. Na szczęście nie będzie się to wiązać z dodatkowymi kosztami –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta