Ukryta reklama warta miliony
Ukryta reklama warta miliony
W serialu "Twarzą w twarz", który we wrześniu pojawi się w TVN, bohaterowie będą nosić zegarki Edox, a w "Na Wspólnej" "zagrają" obrączki firmy Apart, która udostępniła swoją biżuterię na potrzeby serialu. Presserwis podał z kolei, że bohaterowie najnowszej jesiennej edycji programu "Big Brother 4.1" w TV 4 będą dzwonić z komórek udostępnianych w jednej z ofert Plusa, bo partnerem telekomunikacyjnym programu został Polkomtel.
Firmy coraz chętniej korzystają z takiej formy promocji, a dla nadawców to szansa na dodatkowe przychody ponad wpływy z tradycyjnych reklam.
Nielegalna promocja
W Polsce product placement, rozumiany jako ukryta reklama, jest nielegalny. Prawnie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta