Handlowcy powinni poprawić swoje reklamy
24 sierpnia 2007 | Prawo | Michał Kosiarski
PRAWO GOSPODARCZE Handlowcy powinni poprawić swoje reklamy Sklepy nie mogą wprowadzać potencjalnych klientów w błąd, np. szeroko reklamować towaru, którego w rzeczywistości jest tylko kilka sztuk. Nowe przepisy zakażą stosowania wielu powszechnych dziś chwytów marketingowych
Tak wynika z ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, której ostateczną wersję przyjął w czwartek Sejm.
-Ustawa powinna przynieść korzyści całej gospodarce, bo wyeliminuje z rynku nieuczciwe firmy,...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta