Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pokrowce bez cudzego znaku towarowego

24 lipca 2007 | Dobra firma | Paweł Wrześniewski

JAK OZNACZAĆ WYROBY UŻYWANE Z TOWARAMI INNYCH FIRM Pokrowce bez cudzego znaku towarowego Producenci towarów kompatybilnych z wyrobami innych firm powinni wystrzegać się umieszczania na nich logo przedsiębiorców, którzy nie udzielili im na to zezwolenia

Wielu naszych czytelników zajmuje się produkowaniem wyrobów przeznaczonych do zastosowania w produktach innych przedsiębiorców. Wiąże się z tym zawsze pytanie, co wolno zrobić bez zezwolenia takiej firmy, a do czego trzeba mieć jej upoważnienie.

- Jestem indywidualnym przedsiębiorcą, produkuję pokrowce na siedzenia samochodowe. Chcę wszywać w nie logo producenta auta, do którego pokrowiec jest przeznaczony. Czy mogę to robić bez jego zgody? A gdybym chciał tylko podać na pokrowcu informację, do jakiego samochodu pasują? - pyta czytelnik DOBREJ FIRMY.

Odpowiedź na te pytania jest wbrew pozorom dosyć trudna. Zależy bowiem w dużej mierze od tego, czy producent samochodów zastrzegł logo jako znak towarowy,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4268

Spis treści
Zamów abonament