Usprawnienia w Orbis Travel
W tym roku liczba klientów Orbis Travel ma wzrosnąć o 10 proc., w 2008 r. zaś o jedną piątą, co oznacza, że przekroczy 1,5 mln osób. Tak wysoką dynamikę uda się osiągnąć dzięki sprawniejszej dystrybucji, a także większej sieci sprzedaży. - Zawarliśmy właśnie kontrakt z firmą Amadeus, która wdroży u nas rozwiązania informatyczne, które pomogą usprawnić obsługę naszych klientów. Wygenerują też spore oszczędności. Szacujemy, że w 2009 r. koszt obsługi jednej transakcji spadnie o 20 proc. - mówi Małgorzata Miazek, prezes Orbis Travel. Firma ma w naszym kraju 39 biur własnych i ok. 1500 agencyjnych. Ma także spółkę córkę w Nowym Jorku oraz przedstawicielstwa w Hiszpanii i Francji. W planach jest utworzenie w najbliższym czasie przedstawicielstw dla rynku niemieckiego, austriackiego, szwajcarskiego, brytyjskiego, a także izraelskiego.
k.o.