Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

OrangeGo połknie POP?

05 września 2007 | Ekonomia | Łukasz Dec

SIECI GSM Marki OrangeGo połknie POP? Grupa Telekomunikacji Polskiej przedstawiła nowe logo marki POP‚ pod którą sprzedaje usługi telefonii komórkowej na kartę.

Popularna marka jest teraz łudząco podobna do OrangeGo, pod jaką grupa France Telecom sprzedaje usługi na kartę w wielu krajach (także w Polsce). To może oznaczać wstęp do likwidacji POP. W podobny sposób -krok po kroku -operator prowadził do zmiany marki Idea na Orange.

Już w 2005 r.‚ kiedy szykowano start Orange, mówiło się o możliwości likwidacji POP. Ostatecznie TP zdecydowała się prowadzić dwie marki usług na kartę.

OrangeGo kierowana była do starszych użytkowników‚ POP -do młodszych. Teraz różnice w wizerunku obu marek zaczynają zanikać‚ co może sugerować chęć ich "połączenia". Grupa TP nie chciała się oficjalnie wypowiedzieć w tej sprawie.

ł.d.
Brak okładki

Wydanie: 4304

Spis treści
Zamów abonament