Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamą w konkurenta

27 sierpnia 2008 | Ekonomia | Monika Krześniak
Wartość kredytów i środków w depozytach
źródło: Rzeczpospolita
Wartość kredytów i środków w depozytach

Dlatego większość banków zapowiada jesienną ofensywę marketingową. Szczególnie promowane będą depozyty

Okres powakacyjny to dla banków tradycyjnie czas intensywnych promocji i udoskonalania oferty. W tym roku szczególnie, ponieważ jesienią mają wystartować dwaj nowi gracze w tej branży: Alior Bank i Allianz Bank, które już na wstępie mają zaproponować klientom kompleksową ofertę. Alior Bank już rozpoczął działania marketingowe, m.in. za pomocą internetowych ankiet, które badają potrzeby potencjalnych klientów. Docelowo bank chce pozyskać 1 mln klientów, a Allianz Bank liczy na 300 tys. klientów w perspektywie trzech lat.

Wizja wejścia nowych konkurentów powoduje, że niektóre banki już ruszyły z intensywną promocją, nie czekając na koniec wakacji. – Spodziewam się, że w jesiennych kampaniach reklamowych banków będą dominować produkty depozytowe – uważa Dariusz Kowalski, dyrektor zarządzający domu mediowego EquinoxMedia. Potwierdza to przykład...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8101

Spis treści
Zamów abonament