Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Design z Japonii

19 stycznia 2010 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Tadamitsu Matsui na stanowisko prezesa awansował po kilkunastu latach pracy, a jego oczkiem w głowie są nowe projekty pod marką Muji (fot: Alexei Filippov)
źródło: Forum/Itar-Tass
Tadamitsu Matsui na stanowisko prezesa awansował po kilkunastu latach pracy, a jego oczkiem w głowie są nowe projekty pod marką Muji (fot: Alexei Filippov)

Tadamitsu Matsui - postanowił połączyć ogień z wodą: marka Muji ma uchodzić za luksusową, a jednocześnie tanią

Prezesem japońskiej korporacji Ryohin Keikaku, do której należy kultowa marka Muji, jest dopiero niecałe dwa lata. Ale to on od kilkunastu lat ma największy wpływ na jej rozwój. Marka Muji wśród osób interesujących się projektowaniem wnętrz ma opinię wytyczającej trendy i nieoglądającej się na innych.

„Chociaż rozwijamy się na całym świecie, zawsze stawiamy na lokalnych dostawców. Dla nas nie liczą się metki” – mówił Tadamitsu Matsui w jednym z wywiadów....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8526

Spis treści
Zamów abonament