Design z Japonii
Tadamitsu Matsui - postanowił połączyć ogień z wodą: marka Muji ma uchodzić za luksusową, a jednocześnie tanią
Prezesem japońskiej korporacji Ryohin Keikaku, do której należy kultowa marka Muji, jest dopiero niecałe dwa lata. Ale to on od kilkunastu lat ma największy wpływ na jej rozwój. Marka Muji wśród osób interesujących się projektowaniem wnętrz ma opinię wytyczającej trendy i nieoglądającej się na innych.
„Chociaż rozwijamy się na całym świecie, zawsze stawiamy na lokalnych dostawców. Dla nas nie liczą się metki” – mówił Tadamitsu Matsui w jednym z wywiadów....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta