Ryzyko powinno obciążać przedsiębiorcę
Spółka musi zapewnić konsumentom realną możliwość zapoznania się z jej ofertą
Sąd Apelacyjny w Warszawie potwierdził, że stołeczna spółka Aster naruszała interesy konsumentów.
Obciążała ona klienta kosztami montażu instalacji umożliwiającej korzystanie z zamówionych usług w wypadku, gdy odstępował on od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w terminie dziesięciu dni od jej zawarcia.
„Praktyka taka była niezgodna z art. 2 ust. 3 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta