Ukraińska wódka walczy o polski rynek
Nemiroff wprowadza w naszym kraju tańszą wersję swojej flagowej marki. Chce odebrać część konsumentów największym graczom
– Zdecydowaliśmy się wejść w segment produktów ze średniej półki cenowej, ponieważ w ostatnim czasie właśnie on zyskuje udziały w polskim rynku wódki – mówi „Rz” Grzegorz Chojnacki, prezes Nemiroff Polska, spółki należącej do czołowego producenta wódki na Ukrainie. Do tej pory wódka Nemiroff sprzedawana była w Polsce wyłącznie w wersji top premium, czyli z najwyższej półki cenowej. Dało to firmie ok. jednej trzeciej udziałów w tym segmencie rynku, co przełożyło się na niecały 1 proc. w całym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta