Rynki hurtowe chcą być alternatywą dla sieci
Wielkopolska Gildia Rolno-Ogrodnicza rozpoczęła promocję własnego znaku towarowego. W programie uczestniczy 300 sklepów
Wielkopolski rynek zarejestrował własny znak Produkty z WGRO SA i rozpoczyna jego promocję. Akcja nakierowana jest na dystrybucję. – Pomagamy operatorom Gildii, dostawcom owoców i warzyw oraz sprzedawcom promować ich produkty. Zawieramy porozumienia ze sklepami detalicznymi, które zobowiązują się do dołożenia należytej staranności w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta