Dziwny sojusz pod wiatą
Z obawy przed francuskim gigantem JCDecaux dwaj zaciekli rywale – polski AMS i niemiecki Ströer – jednoczą się. Ile z nowiutkich wiat uda się ustawić przed Euro 2012?
Kontrakt na ustawienie 1580 wiat przystankowych i prawo do umieszczania na nich reklam przez co najmniej 15 lat to największa inwestycja na polskim rynku reklamy zewnętrznej. Wczoraj firmy AMS i Ströer ogłosiły, że specjalnie dla niej zawiązały konsorcjum. To biznesowe małżeństwo z rozsądku partnerów, którzy dotychczas darzyli się niechęcią.
Billboard jak autostrada
– Dlaczego startujemy razem? Bo ratusz nie wziął pod uwagę naszych sugestii, że koncesja na tak dużą liczbę wiat powinna być podzielona między kilka firm – twierdzi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta