Rynek reklamy przyspiesza po kryzysie
W drugim kwartale rynek reklamy zwiększył się o 8,2 proc. – wyliczył dom mediowy Starlink. Najszybszy wzrost notują Internet i stacje tematyczne
Według szacunków Starlinka pierwsze półrocze przyniosło 3,59 mld zł wydatków na reklamę netto w Polsce (po odliczeniu rabatów, jakich media udzielają reklamodawcom). To o 4,7 proc. więcej niż rok wcześniej. – Trudno przewidzieć, czy aż tak pozytywny trend utrzyma się w drugiej połowie roku. Musimy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta