Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zmiany personalne w branży reklamowej

11 marca 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które zrzesza w Polsce agencje reklamowe i domy mediowe, chce, żeby w wyborach do kierownictwa organizacji kandydowali też przedstawiciele mniejszych agencji, a nie tylko szefowie firm

 

– Nadszedł czas, by środowisko się zastanowiło, w jakim kierunku organizacja powinna zmierzać. Świat nie stoi w miejscu i musimy się na bieżąco w nim umieć odnaleźć. Trzeba się zastanowić, jakiego typu człowieka potrzebujemy na te czasy – mówi Anna Lubowska (na zdjęciu), ustępująca prezes SAR (walne zgromadzenie wybierze jej następcę 22 marca). Dlaczego czas na zmiany jest właśnie teraz? –  Na rynku mamy dziś np. portale społecznościowe i agencje zajmujące się organizowaniem kampanii w mediach społecznościowych. Trzeba zadbać o standard pracy także w środowiskach działających już na pograniczu agencyjno-mediowym – mówi Lubowska. SAR wysłał do agencji list z apelem o zgłaszanie nowych kandydatur.

Brak okładki

Wydanie: 8874

Spis treści

Ekonomia

Zamów abonament