Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marki własne szturmują wodę

11 marca 2011 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Polacy wydają coraz więcej na wodę. Trend ten chcą wykorzystać także sieci  handlowe, inwestując w marki własne.
źródło: Rzeczpospolita
Polacy wydają coraz więcej na wodę. Trend ten chcą wykorzystać także sieci handlowe, inwestując w marki własne.

Do wód sprzedawanych przez sieci handlowe z ich własnym logo należy już ok. 30 proc. rynku

 

– Polski rynek wody czeka szybki rozwój. Swoją pozycję będą na nim umacniać marki własne – mówi Marek Jutkiewicz, dawniej współwłaściciel napojowej firmy Hoop Polska, a obecnie udziałowiec m.in. spółek Allenort z branży medycznej oraz Mispol i Makarony Polskie, działających na rynku spożywczym. Od jesieni 2010 r. wraz z synem kontroluje także 100 proc. udziałów spółki Bewa. Jutkiewicz chce, aby w ciągu kilku lat stała się ona jednym z największych producentów wody pod markami własnymi w naszym kraju (już teraz ich udział...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8874

Spis treści

Ekonomia

Zamów abonament