Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Poczęstunek dla klientów oczekujących na usługę

04 marca 2010 | Dobra firma | Krzysztof Rustecki

Posiadam zakład fryzjerski. Czy wydatki na zakup kawy lub herbaty dla klientów mogę zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu?

Aby uprzyjemnić klientom czas oczekiwania na wykonanie usługi, właściciel zakładu może poczęstować ich kawą lub herbatą. Wydatki na taki poczęstunek mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodu.

Co prawda na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o PIT nie są takimi kosztami wydatki na reprezentację, w szczególności poniesione na usługi gastronomiczne, zakup żywności i napojów, w tym alkoholowych, jednak – jak wyraźnie wynika z tego przepisu –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8564

Spis treści
Zamów abonament