Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Producenci liczą na lepszy rok

04 marca 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Poziom przychodów z reklam ma wpływ na działalność producentów. Telewizje tną wydatki, gdy spadają ich wpływy z reklam.
źródło: Rzeczpospolita
Poziom przychodów z reklam ma wpływ na działalność producentów. Telewizje tną wydatki, gdy spadają ich wpływy z reklam.

Po roku zastoju telewizje znowu zaczynają stawiać na nowe seriale. Dla producentów to szansa na poprawę wyników

– Sądzimy, że kryzysowy rok jest już za nami i że obecny będzie dla nas lepszy niż poprzedni – podkreśla Maciej Grzywaczewski, wiceprezes największego w Polsce niezależnego producenta telewizyjnego ATM Grupa.

Spółka rozpoczyna pracę nad kilkoma nowymi produkcjami. – Rusza „Licencja na wychowanie” w TVP 2, w Polsacie – „On i ona”, jesteśmy w trakcie przygotowań do produkcji „Tancerzy”, „Ojca Mateusza”, a niebawem zaczniemy realizować nowe odcinki „Rancza” i nowy serial o ratownikach górskich do jesiennej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8564

Spis treści
Zamów abonament