Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Dla klientów ważna jest cena, a nie etyka

04 marca 2010 | Pierwsza strona | Aleksandra Biały Piotr Mazurkiewicz
źródło: Rzeczpospolita

Produkty firm dobrze traktujących klientów czy środowisko nie sprzedają się lepiej – wynika z badań „Rz”

– Jako największy koncern handlowy w Polsce uznajemy społeczną odpowiedzialność biznesu za nieodłączny element nowoczesnego zarządzania – przekonuje Renata Juszkiewicz, dyrektor sieci hipermarketów z grupy Metro w Polsce.

Jednak z punktu widzenia polskich konsumentów bycie firmą etyczną to na razie sztuka dla sztuki. Tylko co piąty Polak byłby skłonny zapłacić do 10 proc. więcej za produkty przedsiębiorstwa, które zachowuje się etycznie wobec...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Brak okładki

Wydanie: 8564

Spis treści
Zamów abonament