Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rośnie rola perfumerii i drogerii na rynku kosmetyków

22 marca 2011 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Sieci drogerii i perfumerii podbiły rynek kosmetyków.  To one dyktują producentom warunki sprzedaży,  w tym zwłaszcza promocji cenowych, których szukają konsumenci.
źródło: Rzeczpospolita
Sieci drogerii i perfumerii podbiły rynek kosmetyków. To one dyktują producentom warunki sprzedaży, w tym zwłaszcza promocji cenowych, których szukają konsumenci.

Specjalistyczne sklepy – drogerie i perfumerie – stały się w Polsce głównym miejscem zakupów kosmetyków. To z jednej strony wynik rosnących wymagań konsumentów (oczekują dużej oferty i profesjonalnej obsługi), a z drugiej – szybkiego rozwoju sieci kosmetycznych.

W 2010 łączna liczba placówek ośmiu największych sieci zwiększyła się niemal o 12 proc., do prawie 1340 – wynika z danych firmy badawczej PMR, która w tym roku prognozuje tu prawie 16-proc. wzrost, do ponad 1500. Wśród drogerii liderem jest Rossmann,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8883

Spis treści
Zamów abonament