Rośnie rola perfumerii i drogerii na rynku kosmetyków
Specjalistyczne sklepy – drogerie i perfumerie – stały się w Polsce głównym miejscem zakupów kosmetyków. To z jednej strony wynik rosnących wymagań konsumentów (oczekują dużej oferty i profesjonalnej obsługi), a z drugiej – szybkiego rozwoju sieci kosmetycznych.
W 2010 łączna liczba placówek ośmiu największych sieci zwiększyła się niemal o 12 proc., do prawie 1340 – wynika z danych firmy badawczej PMR, która w tym roku prognozuje tu prawie 16-proc. wzrost, do ponad 1500. Wśród drogerii liderem jest Rossmann,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta