Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Małysz kopalnią złota

22 marca 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Adam Małysz po zakończeniu kariery narciarskiej na pewno szybko nie zniknie z rynku reklamowego
autor zdjęcia: Piotr Nowak
źródło: Fotorzepa
Adam Małysz po zakończeniu kariery narciarskiej na pewno szybko nie zniknie z rynku reklamowego
Transmisje skoków narciarskich w TVP
źródło: Rzeczpospolita
Transmisje skoków narciarskich w TVP

Wpływy Telewizji Polskiej z reklam podczas transmisji ze skoków narciarskich w ciągu 12 lat przekroczyły 270 mln złotych

Powodem zainteresowania reklamodawców były tłumy zasiadające przed telewizorami, żeby śledzić poczynania Adama Małysza. W sezonach 2001/2002 i 2002/2003, w których zdobył po raz drugi i trzeci z rzędu Puchar Świata, transmisje ze skoków przyciągnęły odpowiednio średnio 6,7 mln oraz 6,6 mln widzów – podaje instytut TNS OBOP, który wyliczył, ile transmisje ze zmagań skoczków dały TVP. Nasz kończący właśnie karierę sportową skoczek przyciągał widzów jak magnes zwłaszcza w czasie finałowej serii konkursu skoków podczas igrzysk olimpijskich w Salt Lake City w 2002...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8883

Spis treści
Zamów abonament