Małysz kopalnią złota
Wpływy Telewizji Polskiej z reklam podczas transmisji ze skoków narciarskich w ciągu 12 lat przekroczyły 270 mln złotych
Powodem zainteresowania reklamodawców były tłumy zasiadające przed telewizorami, żeby śledzić poczynania Adama Małysza. W sezonach 2001/2002 i 2002/2003, w których zdobył po raz drugi i trzeci z rzędu Puchar Świata, transmisje ze skoków przyciągnęły odpowiednio średnio 6,7 mln oraz 6,6 mln widzów – podaje instytut TNS OBOP, który wyliczył, ile transmisje ze zmagań skoczków dały TVP. Nasz kończący właśnie karierę sportową skoczek przyciągał widzów jak magnes zwłaszcza w czasie finałowej serii konkursu skoków podczas igrzysk olimpijskich w Salt Lake City w 2002...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta