Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dużym klientom lepiej

09 maja 2011 | Ekonomia | Piotr Ceregra
Lepsza ocena banków
źródło: Rzeczpospolita
Lepsza ocena banków

Podmiot traktowany przez bank jako korporacja ma znacznie większy wpływ na ceny usług niż mała czy średnia firma

Firmy z segmentu MSP coraz częściej mogą korzystać z produktów finansowych, jakie do niedawna były oferowane tylko korporacjom. Ta zasada obowiązuje zarówno w bankach, które specjalizują się w obsłudze niewielkich firm (takich instytucji jest jednak niewiele), jak i w tych, których klientami są podmioty z różnych segmentów.

– Przykładem produktu oferowanego dziś klientom mniejszym niż jeszcze kilka lat temu może...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8922

Spis treści
Zamów abonament