Dużym klientom lepiej
Podmiot traktowany przez bank jako korporacja ma znacznie większy wpływ na ceny usług niż mała czy średnia firma
Firmy z segmentu MSP coraz częściej mogą korzystać z produktów finansowych, jakie do niedawna były oferowane tylko korporacjom. Ta zasada obowiązuje zarówno w bankach, które specjalizują się w obsłudze niewielkich firm (takich instytucji jest jednak niewiele), jak i w tych, których klientami są podmioty z różnych segmentów.
– Przykładem produktu oferowanego dziś klientom mniejszym niż jeszcze kilka lat temu może...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta