Największe stacje w odwrocie
Jedna piąta rynku reklam telewizyjnych przypadnie w tym roku na małe kanały tematyczne
Pierwsze półrocze przyniosło spadek udziału w widowni prawie wszystkich (oprócz TVN) największych telewizji. Udział największych stacji – TVP 1, TVP 2, TVN i Polsat – łącznie wyniósł niecałe 62 proc. wobec 63,5 proc. rok wcześniej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Według firmy liderem cennikowych wpływów reklamowych w I półroczu był Polsat (1,58 mld zł, wzrost o 12,08 proc. wobec ub. roku), dalej TVN (1,55 mld zł, wzrost o 5,31 proc.) i TVP 1 (spadek o 1,27 proc., do 1,06 mld zł, ale TVP urealniła w tym roku cenniki). Są to jednak kwoty bez odliczenia rabatów, a więc nawet o ok. 50 proc. wyższe od rzeczywistych.
Reklamy idą do małych
Największym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta