Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Największe stacje w odwrocie

04 lipca 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Polsat liderem cennikowych wpływów z reklam
źródło: Rzeczpospolita
Polsat liderem cennikowych wpływów z reklam

Jedna piąta rynku reklam telewizyjnych przypadnie w tym roku na małe kanały tematyczne

Pierwsze półrocze przyniosło spadek udziału w widowni prawie wszystkich (oprócz TVN) największych telewizji. Udział największych stacji – TVP 1, TVP 2, TVN i Polsat – łącznie  wyniósł niecałe 62 proc. wobec 63,5 proc. rok wcześniej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Według firmy liderem cennikowych wpływów reklamowych w I półroczu był Polsat (1,58 mld zł, wzrost o 12,08 proc. wobec ub. roku), dalej TVN (1,55 mld zł, wzrost o 5,31 proc.) i TVP 1 (spadek o 1,27 proc., do 1,06 mld zł, ale TVP urealniła w tym roku cenniki). Są to jednak kwoty bez odliczenia rabatów, a więc nawet o ok. 50 proc. wyższe od rzeczywistych.

Reklamy idą do małych

Największym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8969

Spis treści
Zamów abonament