Miliony na systemy jakości i promocję żywności
Rolnicy chcą wykreować marki dla swojej produkcji. Największy projekt to „polska wołowina”
Polscy producenci rolni wydali dotąd 130 mln zł z funduszy Komisji Europejskiej przeznaczonych na promocję żywności. Nowe programy, które są teraz realizowane lub wkrótce zostaną uruchomione, opiewają już na prawie 200 mln zł.
Promocje polskich produktów żywnościowych mają być przeprowadzane od Korei po Stany Zjednoczone. Najwięcej pieniędzy zostanie jednak wydanych na rynku krajowym. Na promowaniu własnej produkcji w kraju zależy już nie tylko przedsiębiorstwom spożywczym, ale także producentom jabłek, oleju czy mięsa.
Polska wołowina
W przypadku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta