Surowe kary finansowe za reklamy zawierające nieprawdziwe informacje
UOKiK nałożył na trzy firmy łącznie ponad 200 tys. zł kar za wprowadzanie klientów w błąd
Zakończone niedawno przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów postępowania doprowadziły do zakwestionowania praktyk trzech spółek: One-2-One, organizatora konkursu telewizyjnego, E. Wedel, która zorganizowała loterię promocyjną ptasiego mleczka, oraz Fabryki Leków Aflofarm, producenta m.in. suplementów diety NeoMag, których reklama została uznana za nierzetelną.
Postępowanie przeciw One-2-One dotyczyło konkursu telewizyjnego promowanego na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta