Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niższy podatek dzięki reklamie

25 sierpnia 2011 | Prawo | Monika Pogroszewska

Firmy odliczą wydatki na promocję w gazecie. Część z nich ma wątpliwości, kiedy to zrobić

– Nakłady na reklamę mają oczywiście związek z prowadzoną działalnością gospodarczą, gdyż ich celem jest zdobycie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży – mówi Jarosław Ziobrowski, prawnik w kancelarii WKB Wierciński Kwieciński Baehr. – Trudno  jednak powiązać te wydatki z osiągnięciem konkretnego przychodu w danym czasie, gdyż nie wiadomo, kiedy i w jakim stopniu reklama przekłada się na decyzje nabywców. Oznacza to, że należy je uznać za koszty pośrednio związane z przychodami.

Związek pośredni

Takie stanowisko potwierdził w najnowszej interpretacji dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie (nr IPPB1/415-546/11-2/EC).

Sprawa dotyczyła przedsiębiorcy  posiadającego 50 proc. udziałów w spółce jawnej, która produkuje...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9013

Spis treści
Zamów abonament