Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W sieci wydajemy więcej niż w sklepie

25 sierpnia 2011 | Ekonomia | Aneta Wieczerzak-Krusińska Piotr Mazurkiewicz
Doskonałe perspektywy dla e-sklepów
źródło: Rzeczpospolita
Doskonałe perspektywy dla e-sklepów

Średnia wartość zakupów w e-sklepach spożywczych to ponad 200 zł. W zwykłych sklepach kilka razy mniej

Polacy coraz chętniej robią zakupy spożywcze w sieci, a dla firm to doskonałe źródło dochodu. Średnia wartość zakupów w tym segmencie przekracza bowiem 200 zł. Tymczasem w tradycyjnych sklepach to znacznie poniżej 100 zł. Nawet w hipermarketach, które kojarzą się z dużymi, co tydzień robionymi zakupami, to 50 – 80 zł.

– Sprzedaż w Internecie produktów spożywczych stanowi zaledwie 0,1 proc. rynku. Zakładam, że w perspektywie pięciu – sześciu lat wzrośnie do 1,5 proc., a wówczas wartość tego segmentu przekroczy 1,5 mld zł rocznie – mówi Radosław Celiński, prezes sklepu A.pl, współpracującego z siecią Bomi....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9013

Spis treści
Zamów abonament