W sieci wydajemy więcej niż w sklepie
Średnia wartość zakupów w e-sklepach spożywczych to ponad 200 zł. W zwykłych sklepach kilka razy mniej
Polacy coraz chętniej robią zakupy spożywcze w sieci, a dla firm to doskonałe źródło dochodu. Średnia wartość zakupów w tym segmencie przekracza bowiem 200 zł. Tymczasem w tradycyjnych sklepach to znacznie poniżej 100 zł. Nawet w hipermarketach, które kojarzą się z dużymi, co tydzień robionymi zakupami, to 50 – 80 zł.
– Sprzedaż w Internecie produktów spożywczych stanowi zaledwie 0,1 proc. rynku. Zakładam, że w perspektywie pięciu – sześciu lat wzrośnie do 1,5 proc., a wówczas wartość tego segmentu przekroczy 1,5 mld zł rocznie – mówi Radosław Celiński, prezes sklepu A.pl, współpracującego z siecią Bomi....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta