Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mniej optymizmu na rynku reklamowym

25 sierpnia 2011 | Ekonomia | ML
Spadły szacunki wzrostu rynku reklamy
źródło: Rzeczpospolita
Spadły szacunki wzrostu rynku reklamy

Z zestawienia prognoz, jakie kilka razy w roku przygotowuje Światowe Centrum Badań nad Reklamą WARC, opierając się na szacunkach reklamowego rynku agencji i grup mediowych, wynika, że po ostatnich zawieruchach nastroje w branży się pogorszyły.

Jeszcze w kwietniu WARC wyliczył, że średnia prognoza wzrostu dla światowego rynku reklamy na ten rok wynosi 5,1 proc. Teraz szacunki spadły do 4,4 proc. – W ciągu ostatnich miesięcy perspektywy światowej gospodarki zauważalnie się pogorszyły. To znalazło odbicie w najnowszym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9013

Spis treści
Zamów abonament