Mniej optymizmu na rynku reklamowym
Z zestawienia prognoz, jakie kilka razy w roku przygotowuje Światowe Centrum Badań nad Reklamą WARC, opierając się na szacunkach reklamowego rynku agencji i grup mediowych, wynika, że po ostatnich zawieruchach nastroje w branży się pogorszyły.
Jeszcze w kwietniu WARC wyliczył, że średnia prognoza wzrostu dla światowego rynku reklamy na ten rok wynosi 5,1 proc. Teraz szacunki spadły do 4,4 proc. – W ciągu ostatnich miesięcy perspektywy światowej gospodarki zauważalnie się pogorszyły. To znalazło odbicie w najnowszym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta