Tablet Amazona konkurencją dla iPada
Największa e-księgarnia świata chce podbić rynek tabletów, tak jak zawojowała branżę e-czytników
W środę Amazon pokazał swój długo zapowiadany tablet o nazwie Amazon Kindle Fire. W segmencie technogadżetów firma ta zasłynęła już najlepiej sprzedającym się na świecie e-czytnikiem Kindle. Teraz, oferując swój pierwszy, atrakcyjny cenowo tablet, ma szansę zachwiać pozycją Apple'a.
– Jeszcze nie wyprodukowano hitu mogącego zagrozić iPadowi – mówił przed kilkoma tygodniami Neil Mawston, dyrektor firmy analitycznej Strategy Analytics. – Na rynku tabletów brak jednoznacznego lidera, choć wkrótce ma szansę stać się nim Amazon. Aby móc rywalizować z Apple'em, firma ta musi przedstawić naprawdę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta