Rynek reklamy może się skurczyć
media. Tylko mistrzostwa Euro 2012 mogą uratować nasz rynek przed spadkiem wpływów z reklam w przyszłym roku – prognozują domy mediowe
Zdaniem analityków domu mediowego Equinox Polska widoczna tendencja do cięcia budżetów reklamowych przez dużych graczy reklamowych jest niepokojąca i może oznaczać podobne ruchy planowane na rok 2012.
Zdaniem Macieja Malca, dyrektora zarządzającego firmy, ten trend i pogłębiający się kryzys gospodarczy w Europie doprowadzą w Polsce do „znacznych spadków wydatków...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta